Sunday 25 December 2011

UNTITLED.

      ASSALAMUALAIKUM
tak jawab dosa,kalau jawab sayangg. ;)




setelah sekian lama tidak online dan mengupdate blog,akhirnya aku berjaya mengupdatenye.haha.akak aku bawak laptop pergi study lah tu tak dapat online tu.aku nak cerite ape yang dah berlaku pon aku tai ingat dah.lame sangat.hahha.so,aku amik sikitsikit lah eh.


FAMILY. <3
masih sentiasa gembira walaupun kadangkala ade gaduh2 sikit.adik aku nak masuk form1 tahun depan so die excited gile lah kan.aku tak suka die membesarrrrr.!! aku nak die sentiasa jadi budak kecik.akak eyrin dah masuk study dekat UITM LENDU MELAKA.die selalu demam,tak sesuai lagi kot.kak ekyn sentiasa happy dengan bf die,makin comel.haha.mak pulak agak stress sbab skolah dah nak start kan so kena banyak keluar duit.terima kasih susah payah jaga kitorang sorang2 mak. <3
                                     


KAWAN. <3
sekolah dah cuti so jarang jumpa kawankawan.tapi still jumpa lah kann.kawan sentiasa ade bila aku ada masalah.terima kasih kawankawan.tak kesahlah yang ada kutuk belakang ke,tikam belakang ke,korang totap kawan den.i love my pwenzz. <3
                                


BUAH HATI. :)
belum ada lagi yang boleh mengisi kekosongan dihati.aceceeehhh.haha.kalau sesiapa yang berminat,boleh isi borang dikaunter.kjoke.aku belum jumpa lelaki yang sesuai.yang boleh tahan dengan perangai aku.tak tahu bila boleh dapat.tunggu je lah. :)
                                        


AKU. <3
aku masih lagi comel dan cantikk.puihhh perasann.-,-.hahaha.aku happy dengan hidup aku sekarang.kalau ade masalah pon aku malas fikir.tak kesahlah ape orang nak kata,aku tetap happy sebab bukan korang yang besarkan aku kan.aku suka buat orang happy,tapi selalu sakitkan hati orang.aku bukan sengaja.manusia slalu buat silap kan.aku happy bila tengok kawankawan aku happy. :)

                  
Love is a fire.but whether it is going to warm your heart or burn down your house,you can never tell. <3

No comments:

Post a Comment