Thursday 29 December 2011

AYUH KEMBALI KE SEKOLAH. :)

ASSALAMUALAIKUM
tak jawab dosa,kalau jawab sayang. <3




pada hari jumaat yang mulia ini aku merajinkan diri mengupdate blog sambil tengok luar rumah.wwuuhuuu,ramainye jejakajejaka lalu depan rumah pakai baju melayuu.pakcik tue pon nampak muda balik bila pakai kopiah.atuk aku bertambah handsome pakai baju melayu berserta kopiah.nampak dah nenek tergoda.hahaha.


ekcely tujuan aku update blog bukan sebab aku nak gebang cito pasal sembahyang jumaat,tapiii tapii taapii nak cerita pasaaalll,eerrr.aku tak dapat tajuk lagi ni.tapi gatal nak update.=='


okay dah dapat.dah nak tahu baru kan kan kan.sekolah pon dah nak mula.aku dah nak masuk Form4 dah pun.see,aku dah besar bhai.:D aku stay Seri Ampangan je,setia pada yang satu.haha budak tadika yang nak masuk darjah satu mesti ade yang excites,ade yang ketak lutut.budak yang darjah 6 mesti seram dan gembira nak masuk form 1,termasuk adik aku.nak dapat kawan baru kan.so,akan menyusahkan lagi hidup aku lah sebab adik aku sama sekolah dengan aku.ppfftt.-..- 


kakak-kakak yang sekolah menengah mesti tak sabar nak carik adik angkat kan.aku dah ade sorang adik angkat prempuan,cukuplah kan.yang adikadik form 1 mesti tak sabar nak gatalgatal carik abang dan kakak angkat kan.?tahu tu,aku pernah rasa.hahaha.nak pilih yang handsome dan cantik je an.kakak lain yang pakai kasut lekat taknak pulak pandang.hahaha.:D yang paling penting,mesti ramai yang nak carik bopren dengan girlpren dekat sekolah baru kan.aha.perkara pertama masuk sekolah,usha dulu mane handsome.


tapi yang pasti,mesti dah ramai kan yang dah mulakan operasi mencari akak angkat dan abang angkat sekarang ni.yelah,nanti dekat sekolah bolehlah diorang jaga.puihh,-,- yang senior pulak,mesti lebih riak dan takbur.yelah kan,dah ade ramai junior.poyo ah sikit.


asyik cerite pasal sekolah je,barang sekolah korang dah beli dah.?aku dah.cuma beg je tak beli sebab pakai tahun ni punye.jimat kos.membazir tu kan amalan syaitan.hihi.aku pakai pen Faber Castell yang 0.5 punye.sedap sikit.buku tulis pakai yang dekat luar punye,buku seklah mahallah.pakai luar,dapat jimat.haha.liquid guna yang PaperMate penutup hijau tu.tahu kan.?ade sale waktu tu.dua liquid dengan 2btang pen 7inggit lebih je.murah kan.ade card ahli Popular dapat murah sikitlah.eeerr.nampak tak macam kedekut.bukan kedekut lah,jimat je.mak aku nak sara 4 orang anak,semua sekolah kan.apo salah eh.:) eh,apahal aku cerite barang yang aku pakai pulak ni.hahaha.macam tak perlu je.


aku dah malas nak type,aku dah tak tahu nak burak apo laie.Selamat Bersekolah. ;)


mintak mintak tudung aku tahun ni semenggah sikit. ;)
                         


THERE IS TWO TIME IN EVERY MAN'S LIFE WHEN HE THOROUGHLY HAPPY,JUST AFTER HE HAS MEET HIS FIRST LOVE AND JUST AFTER HE HAS PARTED FROM HIS LAST ONE. <3

No comments:

Post a Comment