Saturday 12 November 2011

HARI INI.

                                       ASSALAMUALAIKUM
                    tak jawab dosa,kalau jawab sayangg :)




hii semuenye sekali.aku happy.aku happy.aku happy.kenape.?sebab aku happy lahh.haha.tak lawak.tak adelahh sebenarnye semalam aku macam dah patah hati tau sebab die tibetibe offline.then die janji nak call aku tapi die tak call.tapi tadi aku online dekat rumah nanaa sebab aku malas nak duduk rumah,aku tengok inbox facebook aku ni ade massage 'die'.then aku bacalahh.korang tak boleh tahu ape yang die tuliss.rahsie aku dengan die,cehh.rahsie lah sangat kan.haha.sorry lah aku tak boleh dedah kan siapa die.aku takot tak jadik pulak nanti kan.jodoh pertemuan ditangan tuhan.so,kalau die memangg untuk aku mintak2 lah die boleh terima aku seadanya.aku dah mula sayangg dekat die.hee.okay,habis cerita.tadi aku pergi rumah yayaa.pakcik deh kawinn.konyang bana den makan haa.sampai ke malam aku tak makan.haha.lepas tu aku lepak rumah nanaa kejap.hidup aku memangg menumpangg.lepas lepak kami pergi ke kompleks belia dan sukan.tengok bopren nanaa main bola.ade sorangg budak hndsome.tapi tak boleh lawan handsome 'die' lah kan.haha.k nampak tak aku taksub dekat 'die'.mane ade aku taksubb.cuma aku adore pasal die.i just want to know everything bout him because he is everything to me.haha.I LOVE MY BESTFRIEND. <3




I'M IN LOVE.AND EVENTHOUGHT IT IS THE WORST THING IN THE WORLD,IT MAKES ME SO HAPPY. <3

No comments:

Post a Comment