Wednesday 9 November 2011

UNTITLED.

                                   ASSALAMUALAIKUM
                   tak jawab dosa,kalau jawab sayangg <3




sebenar benar benar benar benarnye,aku tak tahu nak update ade,tapi aku nak jugak update sebab aku dah lama tak update.hihi.okay,now aku single.aku single.!dengau takk.?bagus,dengau pon.kenape aku putus.?janganlah sibuk hal rumah tangga orang nak tahu.maybe,aku belum jumpa lelaki yang aku rasa betulbetulbetulbetul sesuai dengan aku kot.ontahlah haihh.jodoh takdo bicano kann.aku happy dengan hidup aku sekarangg,terpalingg sangat happy sampai aku tak dapat nak gambarkan acano happynye aku.kenape kau happy pon aku tak tahu.haha.tapi yang pentingg aku sangat happy lah kan.hm.aku rindu sekolah sikit,sikit je.sebab aku dah lama tak dtangg sekolah.mesti cikgu pon rindu aku kan.kperasan.haha.dah lama angatangat aku tak dtangg sekolah sebab ade budak hasut aku kate berhenti sekolah je,tahun depan baru smbungg,hahaha.budak tu memangg baik.:) .act,aku ade kenal sorang lelaki ni,nama dirahsiakan.die form 5.sekolah jua dirahsiakan.aku kenal die dekat mukabuku.aku tak perasan selama ni aku dengan die friend.perkara biasalah tu kan.hihi.aku tak pasti siapa add siapa.tapi aku rasa macam aku dah tertarik dekat die.aura die tu.haha.cehhh.kitorang wall macam biase je lah kan.comment2.die selalu online pukul 11 or 12 malam.lepas die study agaknye.so,aku kenelah tunggu kan.walaupun aku memangg jarangg online malammalam smpai pukul 12lebihh.untuk die aku sanggup lahh.haha.see,aku dah kena panahan asmara.die suruh aku tunggu die.fuhh.tak payah suruh memangg aku akan tunggu kau lahh handsome.tapi die nak SPM lah,susah sikit.aku takkan lupa segala janji kau tu okay.die suka panggil nama panjangg aku,siap bintibinti sekali.aku suka kalau lelaki panggil aku macam tu.haha.tengah sayangg kan semuanye indah belaka.tapi,lepas ni die tak pakai phone dah,online pon tak.sebab die nak SPM kan.ohhmyyyy.kenape seksa aku macam ni.hmm.okay lah,malas cite lebihlebih,buatnya aku dengan die tak jadik,kan malu besar aku kena tanggung.doakan aku dengan die please.macam dah terjatuh syangg pulak dekat die.heee.kgedik.M.A.Z. <3




ROSES ARE RED,FORGET ME KNOTS ARE WILD,LIKE ME LOVE FOR YOU,SO,FORGET ME NOT BECAUSE I LOVE YOU A LOT. <3

No comments:

Post a Comment