Friday 25 November 2011

WHAT'S GOING ON WITH ME.

ASSALAMUALAIKUM
tak jawab dosa,kalau jawab sayangg :)

                                         
hii semuaa.aku tak ade mood.aku tak tahu ape kene dengan aku.ape orang buat semua aku rasa tak betul.sebab tu aku benciii akhhiiirrr buuullaannnn.semua benda tak kena.semua benda kasi aku carutt.salah sikit mulalah aku masuk bilik menangis.apahal aku tak kuat lagi ni.duduk rumah je lagilah bosan,aku terasa aku macam anak dara zaman duludulu pulak kan asyik duduk rumah je macam jeruk dah aku rasa.pfftt.-,- .aku dah tak tahu nak cito ape.aku rasa dah lama gile kot aku tak gelak yang beriye iye sampai keluar airmata.alahaii.nana,baliklah cepat.nak main basikal,nak main basikal,nak main basikal.asyik adek aku je lunjan basikal aku.cilakoo.kalau tak hujan aku keluar.lain kali kalau online tegurlah aku,jangan buat aku give up.peace.bye.
                                 I'm not gonna give up in mylife. :)


BE HONEST WITH THE PEOPLE WHO LOVE YOU. <3

No comments:

Post a Comment